Чим відрізняється наливна парфумерія від брендової?

 

Парфуми є невід’ємною частиною образу кожної сучасної людини, вони допомагають підкреслити характер, виділити сильні сторони, правильно розставити потрібні акценти. Оригінальні парфуми, що мають унікальний ароматний букет, – це кращий вибір справжніх аромагурманів. Але для тих, хто не бажає витрачати великі кошти на їх придбання, сьогодні існує і більш бюджетний варіант. Це якісна наливна парфумерія оптом, що з високою точністю повторює аромакомпозицію брендової, але має більш доступну вартість. Про особливості стійких наливних духів ми і поговоримо.

Ліцензійна парфумерія – особливості продукту

Наливні парфуми – це гідна продукція, вироблена за ліцензією не на батьківщині бренду, а в іншій країні. При створенні духів також використовується високоякісна сировина, аналогічні технології, що і у оригіналу, завдяки цьому парфуми мають практично повну ідентичність зі своїми брендовими «братами».

Але все таки, чим відрізняється наливна парфумерія від звичайної?

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Витратами на виробництво. Над розробкою формули брендових духів працює ціла команда парфумерів і інших фахівців. Методом з’єднання різних інгредієнтів вони створюють так звані ноти духів, а також формують їх різну концентрацію. Завдяки цьому користувач чітко відчуває найсильніші верхні аромати продукту, за якими слідують менш концентровані середні і нижні пасажі. Без цього неможливо домогтися досконалого єдності запаху. Ліцензійна парфумерія – це продукція, створена на основі вже повністю готової формули, дозвіл на використання якої було офіційно придбано у творця. Тому виробникам наливних парфумів не потрібно окупати витрати на розробку аромату, що значно здешевлює технологічний процес.

Концентрацією. Дивно, але бренди при створенні парфумів використовують 30% концентрацію ароматних інгредієнтів, тоді як при виробництві продукції за ліцензією використовується 20%. Тому аналоги є ще більш стійкими, вони зберігаються на тілі протягом декількох годин, а на одязі можуть пахнути кілька днів.

Дизайном флакона, упаковкою. Щоб зробити брендовий продукт максимально привабливим для потенційних покупців, до роботи підключаються імениті високооплачувані дизайнери. Вони створюють безліч варіантів, проводять різні тести, щоб створити шедевральную упаковку, що миттєво приверне увагу аромагурманів. Флакони, в яких поставляється наливна парфумерія, як правило, виконана з міцного пластику або скла, їх дизайн дуже простий, тому бюджетний. До того ж, ліцензійний парфум можна налити в красивий маленький флакончик, який зручний для сумочки, щоб завжди бути під рукою.

Рекламою. На просування оригінальних парфумів витрачаються величезні кошти. Розробка концепції реклами, глибоке вивчення цільової аудиторії та ще безліч різних нюансів, завдяки яким про аромат дізнається весь світ, з’являється безліч бажаючих придбати його, не дивлячись на високу вартість.