Працівник магазину відмовився обслуговувати клієнта державною мовою

Керівник колл-центру одного з українських онлайн-магазинів техніки відмовився обслуговувати клієнта державною мовою.

Як пише news.obozrevatel.com, про це на своїй сторінці у Facebook повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов, який здійснював покупку у цій компанії.

За словами омбудсмена, співробітник магазину, який представився як Олег, “взагалі заявив, що української мови не знає і спілкуватися нею принципово не стане”.

Крім того, Горбачов поскаржився, що цей же магазин відмовився продавати товар за ціною, оголошеною на сайті. Це грубе порушення законів “Про захист прав споживачів” і “Про рекламу”.

“Абсолютне хамське спілкування з клієнтом, небажання слухати і спроби “заткнути рот”, – розповів про досвід спілкування з працівниками магазину Горбачов.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

 

Передплатіть «Українську літературну газету» в паперовому форматі! Передплатний індекс: 49118.

Передплатіть «Українську літературну газету» в електронному форматі: https://litgazeta.com.ua/peredplata-ukrainskoi-literaturnoi-hazety-u-formati-pdf/

“Українську літературну газету” можна придбати в Києві у Будинку письменників за адресою м. Київ, вул. Банкова, 2.